Abit AN7 a przerywanie w WInampie

Autor: PaRaGaS <look_at_my.sig>
Data: Sat 29 Apr 2006 - 17:03:07 MET DST

Właśnie postawiłem system na nowej płycie i zauważyłem, że Winamp
przerywa przy np. uruchamianiu nowego procesu (czasem), itp.
Czym to może być spowodowane?
Dźwiek gryzie sie z płytą?
SoundStorm na płycie wyłączony, używam X-Fi XtremeMusic.
Odinstalowalem nForce'owe stery ATA, nic nie pomogło.
Może jakieś ustawienie w biosie?

Poza tym komputer chodzi szybko jak nigdy :)

--
PaRaGaS                  /\/\           http://www.last.fm/user/PaRaGaS
gg: 1184355            =(~.~=)                 www.paragas.glt.pl