Re: [NEC4571]CD nagrywa max x16

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sat 29 Apr 2006 - 16:52:38 MET DST

SpeX napisał(a):

> napisz co (jak) mam ci przetestować to wieczorem dam ci wyniki (po 21-22)

Wrzucasz płytkę DVD nagraną tą nagrywarką do napędu, najlepiej żeby
płytka była markowa, TDK lub Verbatim. ;)
Uruchamiasz program CD-DVD Speed z pakietu Nero, dajesz zakładkę "Disc
Quality" i rozpoczynasz test, wcześniej lepiej wybrać z rozwijanej listy
prędkość, ja na litku testowałem przy 4x, zobacz jakie będą dostępme,
ale stawiam, że najmnijeszą jaką będziesz mógł wybrać będzie 5x - ustaw
właśnie to. :) Gdy skończy się test najlepiej złap screena klikając na
ikonkę z dyskietką obok przycisku minimalizacji okna programu i zapisz
obrazek. Potem możesz go wrzucić na któryś z darmowych serwisów do
zamieszczania grafik. ;)

# /George Orwell - Rok 1984/