Logitech QuickCam Messenger - 'nieaktywne' menu start

Autor: Galathea <galathea_at_na.poczcie.w.onet.pl>
Data: Sat 29 Apr 2006 - 11:47:44 MET DST

Witam Wszystkich.

Mam pewien problem dotyczący kamerki 'Logitech QuickCam Messenger'.
Przed rozpoczęciem 'dochodzenia' chciałbym zapytać Was - być może
zaoszczędzę nerwów ;).

Problem objawia się w następujący sposób: po jakimś czasie (niestety
raz jest to godzina, a raz cały dzień) 'blokuje' się menu start, tzn.
po naciśnięciu na przycisk nie rozwija się nic (dokładniej to ten
element przestaje wizualnie 'zachowywać' się jak przycisk - wygląda
normalnie, ale nie przyjmuje 'drugiego' stanu). Przez jakiś czas
myślałem, że problem pojawia się po skorzystaniu z funkcji kamerki
(mam na myśli skorzystanie z 'QuickCapture' lub choćby Skype'a).

Niestety to nie jest regułą, a żadnych innych dziwnych zdarzeń,
mogących mnie naprowadzić na przyczynę zjawiska, nie zauważyłem.

Po odinstalowaniu softu (najnowszy - qc848enu.exe, ale próbowałem
też starszych wersji - 8.41 i 8.30) wszystko wraca do normy.

Co dziwne - nie znalazłem na grupach opisu wspomnianego problemu
(no... mogłem szukać lepiej -> http://tinyurl.com/jzqul).

Początkowo myślałem, że problemem (oprócz bug'a w sofcie Logitech'a)
może być jakiś inny soft zainstalowany u mnie (i rezydujący w pamięci),
ale to nie to, bo na 'świeżym' systemie jest to samo (konflikt
sterowników chyba odpada - to wygląda raczej na jakiś problem
oprogramowania - podejrzewam funkcję automatycznego przełączania
ustawień audio itp przez soft Logitecha).

W ostateczności pokombinuję jeszcze z ustawieniami systemu,
napiszę/zadzwonię do wsparcia technicznego Logitech, ale przedtem
chciałbym poznać Wasze opinie. Mieliście może podobny problem
(lub jakieś negatywne doświadczenia) z tą kamerką / softem / driverami?

W razie czego:
     OS: Windows XP SP2 z późniejszymi aktualizacjami (wszystkie),
         NOD32, Outpost, żadnych zbędnych dodatków (soft)
     HW: Asus A7V600, Athlon 1.8, GeForce MX440, Sound Blaster Audigy SE.

--
pozdrawiam