Re: Discman czy sprzet mp3

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 28 Apr 2006 - 21:43:30 MET DST

Mariusz Kruk napisał(a):

> Tyle, że te 10 płyt zrzuconych do mp3 128kbps (ba, podejrzewam, że w
> autobusie mniej nawet wystarczy) to raptem... jakieś 700MB.

A czy ja mówiłem o płytach CD-Audio? :) Kto dzisiaj słucha CD-Audio w
discmanie? :) Chyba jacyś audiofile tylko. :)
Mówiłem właśnie o CD z MP3. :P Dzięki discmanowi można zawsze mieć przy
sobie stosunkowo pokaźny zbiorek muzyki. :)

> Zawsze możesz od razu coś z twardym dyskiem, ale temu z kolei nie ufam z
> punktu widzenia trwałości urządzenia.

Na pewno nie do biegania itp. Jeśli ktoś sobie spokojnie spaceruje
miejskimi ulicami itp., to myślę, że może być oki. BTW ostatnio
opracowali dysk do komórki, potrafi wyczuć przyśpieszenie gdy telefon
spada i cofnąć zawczasu głowicę. :) Ma wytrzymać upadki i wstrząsy na
jakie narażony jest telefon. :)

# /George Orwell - Rok 1984/