Re: Obraz partycji *.img

Autor: Zb.Drwiega <zdrw.cotrzebausun_at_usunsecochcesz.gazeta.pl>
Data: Fri 28 Apr 2006 - 16:23:05 MET DST

W artykule <e2qjso$s3d$1@inews.gazeta.pl> KaNo napisal(a):

> To istotne, bo jak to problem ze zbyt niskim zasilanie, to wlasnie objawi
> sie on przy rozruchu dysku.

Przed kilkoma chwilami dysk ten podłączyłem poprzez replikator portów(USB).
_ZASILANY_ replikator- z zewnętrznego zasilacza.
A więc sprawa zasilania raczej nie wchodzi w rachubę.
Dysk -co mnie trochę dziwi- ZOSTAŁ dobrze rozpoznany.
I _bez_ stukania głowicami.
ale....
 pliki bez folderów były OK.
Za to zawartość folderów - zerowa....
Znaczy z zawartośćią nic złego się nie działo.
Była tylko nie rozpoznana.....

--
Pozdr. Zbig.Drwięga
Linux Reg.User #166848