Głośniki 2.1 - 300zł

Autor: Grzegorz Kobylinski <punkbike(nospam)_at_gazeta.pl>
Data: Fri 28 Apr 2006 - 14:06:18 MET DST

Witam,

Ostatnio moje stare głośnik ENCORE 2.1 (Swoją drogą niezłe były jak na swoje
czasy ;-) zaczynają tracić na jakości, za dużo basu a środek gdzieś zupełnie
znika. I zastanawiam się nad zakupem jakiegoś przyzwoitego zestawu do
postawienia przy monitorze.

Po latach obserwacji zauważyłem, że lubię jak głośnik w miarę dobrze radzi
sobie we wszystkich zakresach, ale fanem potęgi basu rozwalającej ściany i
bębenki nie jestem, tak samo nie słucham muzyki głośno, raczej w taki
sposób, aby uprzyjemniała czas a nie zabijała myśli. Z uwagi na szeroki
zakres od punk-rocka po jazz a kończąc na dobrym rapie. Szukam czegoś, co
zagra lepiej od mojego starego ENCORA, ale i nie liczę na jakość zestawów
Hi-tech audio. Moje fundusze na ten cel to ok. 300zł.

Myślałem nad:

Seria Logitech z-3 i z-4

Logitech x-230

Głośnikami creativa z serii 3000

Co byście wybrali?

PS. Dodam jeszcze że ma to być podłączone do karty Audiotraka Prodigy 7.1
LT.

Pozdrawiam

Grzesiek