Re: monochromatyczna drukarka atramentowa?

Autor: Mirosław Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Fri 28 Apr 2006 - 10:19:55 MET DST

> Raczysz zartowac? Laserowka z 1 MB pamieci nadaje sie wylacznie do
> wydruku tekstu, juz glupie tabele sa problemem.

Tutaj masz racje mam kilka laserowek a moja ulobiona to HP3P ale tylko ze
wzgledu ze kiedys kupilem nowa w 1991 roku za koszmarne pieniadze
wydrukowala 217 tys. stron i jedynie wymienilem kiedys sprzeglo napedu
tonera i tonery a tak dziala do dzis. Ale jej nei polecam poniewaz maja juz
swoje lata i ciezko kupic bez error 51. Z 1 MB to tylko faktycznie text
bedzie dobrze kazda drukowala, przy wydukach grafiki, pdf, tabelek czesto
przy 1MB odmawia posluszenstwa. z 2,3,5 mega wszystko sie juz da wydrukowac.
Generalnie zakup sobie z seri 5,6,2000 sa niezniszczalne i bardzo tanie w
ekspolatacji aha nie waz sie kupic 5,6 z seri L to zlomy, czesto pada
podajnik za to konstrukor z HP powiniem byc powieszony publicznie,
generalnie nie polecam zadnych drukarek z gornym podajnikiem, kupowac tylko
z podawaniem dolnym papieru.

Mirek

--
HP Certified Professional APS 0048118176