Re: Aristo 2500

Autor: BliSki. <BliSki-Wp-(NS_)-_at_wp.pl>
Data: Thu 27 Apr 2006 - 23:04:48 MET DST

"AdamLun" wrote:
> I jeszcze jedno. Podłączenie do wyjścia lapka (S-video) odbiornika
> TV (wejście SVHS) brak jest reakcji (obrazu) na ekranie TV.

Podłącz właczone TV przed włączeniem notebooka, gdyż z tego co zauważyłem
w tym i pokrewnych modelach, wyjście to jest aktywowane tylko przy
starcie noteboka. Przynajmniej z tymi sterownikami, które testowałem.
W innym przypadku nie były aktywne odpowiednie zakładki w ustawieniach
zaawansowanych.

Ponadto przeczytaj sobie ten temat: http://forum.karen.pl/viewtopic.php?t=1307
Jest tam opisane notebook na takiej samej płycie jaką Ty masz w swoim ;)

--
Pozdr, (R) BliSki. (tm)   m a i l : BliSki-Wp (a') w p (kropa) P L