Re: monochromatyczna drukarka atramentowa?

Autor: włóczykij78 <cysio123wytnijto_at_interia.pl>
Data: Thu 27 Apr 2006 - 21:18:33 MET DST

PAndy napisał(a):

> Jaka pradozernosc? Na ten prad wydasz 100 razy mniej niz na atrament -
> drukarki laserowe to najtanszy dostepny masowo sposob na dobrej jakosci
> wydruki - kup sobie laserowke na allegro - jest w cenie orginalnego
> pojemnika z atramentem do atramentowki...

Oryginalny toner do laserówki tez niemało kosztuje - więc to nie jest
argument. Regenerowany kartridż do swojej atramentówki kupuję za jakieś
30 zł.
Zakup na allegro laserówki tez brałem pod uwagę, ale wolę kupić nowy
sprzęt. Pomijam już że pytałem o ATRAMENTÓWKĘ...

--
Pozdrawiam, Krzychu
"Kobieta nie rozumie, że kochać ją wiecznie, wcale nie znaczy kochać ją