monochromatyczna drukarka atramentowa?

Autor: włóczykij78 <cysio123wytnijto_at_interia.pl>
Data: Thu 27 Apr 2006 - 20:18:04 MET DST

Witam!
Zamierzam kupić nową drukarke - w starej umiera podajnik papieru. Z
jednej strony do moich zaastosowań wystarczyłaby laserówka mono, ale
przeraża mnie jej prądożerność. W gaszczu drukarek fotograficznych
całkiem się pogubiłem. Istnieją drukarki monochromatyczne, ale
atramentowe? Ewentualnie, atramentowe kolorowe, ale do typowo biurowych
zastosowań?

Pozdrawiam, Krzychu

"Kobieta nie rozumie, że kochać ją wiecznie, wcale nie znaczy kochać ją
bez przerwy" / J. Duval