Czcionka systemowa w WIN MEDIA CENTER

Autor: tomeksw <tomeksw1.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 27 Apr 2006 - 19:14:31 MET DST

Witam. Podejrzewam, że to NTG, ale nie znalazłem grupy o XP. Ale liczę na
pomoc również tutaj.
Na komputerach z zainstalowanym systeemem Windows Media Center nie
mam polskich znaków w czcionce systemowej. Np. w panelu sterowania w
napisie "Dodaj usuń programy). Powoduje to, że niektóre programy źle się
instalują lub niewłaściwie pracują. Jak można poprawić tę sytuację. To
zjawisko jest na wszystkich obsługiwanych przeze mnie komputerach z tym
systemem i nie pomaga ponowna instalacja systemu. Proszę o radę. Tomek