HDD na FireWire i problemy

Autor: Johnny <moja_ocena_at_gazeta.pl>
Data: Thu 27 Apr 2006 - 15:05:46 MET DST

Witam

Mam kieszen na dysk zewnetrzny, ktora pracuje na USB2 i FW. Do tej pory
uzywalem USB2 (przez kilka dni), dzis kupilem kabel FW i podlaczylem przez
zlacze IEEE-1394. Jakaz byla moja radosc, gdy okazalo sie, ze dysk zaczal
pracowac 3 razy szybciej!
Ale zeby mi nie bylo za wesolo to od razu zaczely sie klopoty.
Dysk po 10-15 minutach pracy zostaje brutalnie odlaczony, a w dzienniku
systemowym pojawiaja sie wpisy:

Blad
Zrodlo: sbp2port
tresc: Urządzenie nie odpowiedziało w ramach ustalonego limitu czasu.

Ostrzezenie
Zrodlo: disk
tresc: Podczas operacji stronicowania wykryto błąd urządzenia
\Device\Harddisk1\D.

Ostrzezenie
Zrodlo: ftdisk
tresc: Nie można zrzucić danych do dziennika transakcji. Może wystąpić
uszkodzenie.

Co moze byc przyczyna tego zachowania?

pzdr
Johnny