Re: przelotka USB - IDE

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 27 Apr 2006 - 14:44:41 MET DST

  wredny_menel napisał(a):

> Zazwyczaj działają, należy pamiętać że niektóre konwertery IDE<=>USB
> rozpoznają urządzenia ustawione tylko w trybie Master !!!

O tym słyszałem, a przecież to nie problem przestawić jedną zworkę na
urządzeniu. :)
Tak właściwie to z punktu widzenia systemu tak podączone urządzenia
zachowuję się tak samo jak podpięte do kontrolera na MB? Można np.
używać go do wgrania nowej wersji firmware itp?
Drugie pytanie: Czy Win XP musi być z SP2 żeby USB 2.0 wyciągnęło
maksimum transferu? Słyszałem coś takiego, ale pewien nie jestem, a w
tej dziedzinie specjalnie się nie orientuję. :)

Aha, jeśli już, to lepiej kupić sprzęt ze sklepu komputerowego za około
50 zł, czy z Allegro ~30 zł? ;)

# /George Orwell - Rok 1984/