dylemat - notebook procesor

Autor: B4HA <fajnylogin_at_gmail.com>
Data: Thu 27 Apr 2006 - 11:38:51 MET DST

mam zamiar kupic notebooka. nie prosze o pomoc w wyborze konkretnego
modelu alni firmy:)
chodzi mi bardziej o wybor procesora. nie wiem z jakim prockiem
laptopa wybrac. slyszalam ze celek jest slaby, sempron zre duzo pradu a
pentium m to nie p4 ;) komputera bede uzywac tylko do filmow,
internetu, ms office, i czasami photopaint, jakies obrobki zdjec ,
pierdoly.
przedzial cenowy... no maksymalnie do 3000, ale im blizej 2000 tym
lepiej :) notek bedzie mial zintegrowana karte graficzna, mysle ze do
moich potrzeb taka w zupelnosci wystarczy.
nowy nabytek bedzie uzywany przewaznie na zasilaniu sieciowym, wiec to
ze sempron zzera wiecej baterii nie jest dla mnie zadnym argumentem.
moje pytanie dotyczy wlasciwie tych dwoch procesorow, celeron m i
sempron. ktory by sie bardziej sprawdzil do takich zastosowan do jakich
ja bede uzywac tego komputera? czyli bedzie dzialal na zasilaczu,
uzywany do przegladania internetu, ogladania filmow, sluchania mp3.
zadnych gierek. moze moglby sie wypowiedziec jacys uzytkownicy ktorzy
maja kompy z tymi prockami? jak sie sprawdzaja, czy maja jakies minusy,
albo jakie sa plusy.
bede wdzieczna za pomoc :)