Re: Problem z temperaturą?

Autor: Jader <usun>
Data: Thu 27 Apr 2006 - 09:12:52 MET DST

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości
news:e2ob3g.2kc.6@Hobby.od.20.lat...

> Więc nie masz się czym przejmować.

Przejmowałem się tym, że temperatura płyty był non stop powyżej 50 stopni.
Dokupiłem wentylator wyciągający powietrze do tyłu komputera. Nic już nie
rozumiem. Płyta ma teraz między 44 a 47 stopni (niezależnie od obciążenia),
ale za to wzrosła temperatura procesora (dlaczego?!) i w stresie przekracza
80 stopni! Dzisiaj dołożę jeszcze wciągający z zewnątrz. Ciekawe ile muszę
wepchnąć do środka wiatraków, żeby osiągnąć efekt, który dawał jeden,
rzekomo badziewny (do poziomu hałasu czuję, że zaczynam się powoli zbliżać,
jeszcze brakuje mi wydajności).

    Jader