Re: Problem z OC Bartona 2500+

Autor: ttttttttt <tszz_at_poczta.fm>
Data: Wed 26 Apr 2006 - 16:36:33 MET DST

Marek wrote:

> Byłem dzisiaj w sklepie. Dali mi nową kość. To samo.
> Próbowałem w drugim komputerze, z taką samą płytą główną i ten sam
> problem.

zastanawiam sie czasami dlaczego duzo osob wybiera Kingstona nie decydujac
sie np. na Twinmos-a. Ja mam ow kosci i osiagnalem fsb jak pisze na dole.
Jesli Twoja kosc nie jest walnieta, to moze faktycznie plyta glowna, ale
przypadek, ze barton 2500, ktory slynie z podkrecalnosci nie chce chodzic na
fsb 200mhz to az dziw bierze.

--
/tttttt / abitnf7sl +2x512twinmos cl2,5 /
/athlonXP[M] 1,6@(240x9,5) gHz 1,75v +_eNlight350w /