Problem z nagrywarka LITEON

Autor: Daniel Bilski <bidanNO_at_#SPAMpoczta.fm>
Data: Wed 26 Apr 2006 - 14:26:15 MET DST

Witam.

Posiadam nagrywarkę DVDRW SOHW-1693S. Niestety jest problem z
nagrywaniem płyt DVDR. Praktycznie nigdy nie udaje się weryfikacja -

"CD read file error" - wtedy nie da sie odczytac niektorych plikow z plyty
"file is differ" - wtedy mozna z plyty odczytac nagrane pliki.

Nagrywarka na innych maszynach działa poprawnie. U mnie wymienilem juz
zasilacz, pamieci, plyte glowna i wiekszosc dyskow twardych (zostal
tylko dysk na ktorym sa systemy zainstalowane) i dalej nie jest OK.
Nie jest to raczej zaleĹźne od systemu - mam zainstalowanego Debiana i
tez sa bledy. Poza tym Winda jest zainstalowana niedawno.

Konfiguracja:
CPU: AthlonXP 2800+
RAM: 1GB corsair VS1GBKIT400
Mainboard: Gigabyte GA-7VT880-L
HDD: ATA Seagate 120G + SATA Seagate 250G
Power: Hiper HPU-4M480-PU V1
GFX: ATI Radeon 9600 PRO

Juz nie wiem co moze byc nie tak. Jeszcze troche a sprzet poleci z
balkonu ;)

pozdrawiam
Daniel