Re: nForce3 - problem z sieciowka

Autor: Zebius <zbiloCUT_at_ITneostrada.pl>
Data: Wed 26 Apr 2006 - 13:52:04 MET DST

Mam taką samą płytę i niestety ze sterami 5.11 miałem blue-screen na
przykład przy próbie rozłączenia połączenia. Tak więc wróciłem do 5.10 i
tego problemu nie ma.

Inny częsty problem z tą sieciówką to taki, że jak rozłączam się i
podłączam ponownie to cały czas widzę ikonkę "łączenie", a nawet jak
ikonka się zmieni na "połączenie lokalne" to nadal dostępu do sieci nie
ma, dopiero po restarcie kompa net działa. Ten problem rozwiązałem
ręcznie konfigurując IP i adresy serwerów DNS. Ale nie jestem pewien
czy to jest akurat problem tej sieciówki, czy też mojego dostawcy
internetowego (sieć osiedlowa).