Re: Samsung SM 931Mp znika ze sklepw...

Autor: Daniel Chlodzinski <dch_at_spam.precz>
Data: Wed 26 Apr 2006 - 08:08:11 MET DST

"MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote in message
news:uf28qex1k5we.mwqp21c9mi2x.dlg@40tude.net...

> Fujitsu-Siemens P19-2 + zewnętrzny tuner. Na pewno nie przekroczysz 2000
> zł.
> Matryca jak najbardziej samsungowskie PVA, zresztą bardzo dobra.

Ale ten samsun ma SCART(rgb), component, composit oraz s-video. Ma tez radio
ale to taki bajer.
Malo jaki tuner ma component obecnie chyba ze aver box za 900zl. Ja dluzszy
czas szukalem
monitora z componentem aby podlaczyc sprzet (dvd czy konsole) i miec
progressive scan.
Ten monitor to umozliwia i o ile przez wejscie SCART(RGB) nie ma interalce,
bo monitor lcd sam
z siebie usuwa interlace to podlaczane urzadzenie (konsola) nie wysle
sygnalu 720p czy 1080i jesli nie
wykryje wejscia component.

Ja mam ten monitor i sobie chwale choc nie podoba mi sie mala skala odcieni
szarosci ale to juz urok kazdego
lcd.
Autorowi watku radza zadzwonic na infolinie samsunga, moze cos powiedza.

Daniel