Re: NORTON INTERNET SECURITY

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Tue 25 Apr 2006 - 23:38:42 MET DST

"Hurricane4ever" <hurricane4ever@o2.pl> napisał:

> nie zartowal - to cholerstwo na prawde (akurat w moim przypadku kiedys
NAV)
> baaardzo gleboko iongeruje sie w systemie i "normalny" urzytkownik nie
jest
> w stanie powrocic systemu do stanu takiego aby dalo sie zainstalowac od
nowa
> program i zeby dzialal on jak podczas 1 instalacji przez rok

Sam rozpuściłem 7 lat temu tę plotkę na odczepnego dla namolnego a skąpego
kierownictwa, które uważało "po co kupować subskrybcję, skoro przyjdzie ktoś
z IT i 'przedłuży' ją na następny rok". Ale widzę, że nie tylko ja. W każdym
razie NAV do wersji 5.0 włącznie trzymał daty otwartym tekstem w rejestrze,
obecnie są zaszyfrowane ale odinstalowanie programu, uruchomienie Regedita i
włączenie widoku ukrytych folderów skutecznie czyści zarówno małą, jak i
dużą Windę. A te czynności leżą w zasięgu mozliwości normalnego
_użytkownika_. Inną sprawa jest legalność tego typu czynności.

JoteR