Re: przelotka USB - IDE

Autor: ___Tomek__Sz_ <nospamszykowiak9_at_o2.pl>
Data: Tue 25 Apr 2006 - 23:36:48 MET DST

Atlantis napisał(a):
> Witam!!!
>
> Mam takie pytanie w związku z tymi akcesoriami, ostatnio można je dostać
> za niewielkie pieniądze, a pomyśleć, że jeszcze nie tak dawno znajomi
> praktykowali na wielką skalę noszenie dysków, rozkręcanie komputerów i
> żonglerkę taśmami i zworkami w celu zgrania większej ilości plików,
> teraz są nagrywarki DVD i już nie jest to tak powszechne, ale jednak
> czasem przydałaby się możliwość łatwego podpięcia HDD do kompa bez
> zabawy śrubokrętem. :)
> Ale do rzeczy... Jak wygląda kwestia hot swap w przypadku takiego
> [...]
Ja kupiłem takie coś ostatnio i robię tak. Podłączam zasilanie
do dysku potem kabel do dysku, kabel do usb i koniec. Gdy
odłączam robię dokładnie odwrotnie usb, pozniej zasialnie. Nigdy
nic sie nie posypało czy to przy wkładaniu czy przy wyciąganiu
na żywca. Dysk 10GB Seagate a adapter kupiony od tego aukcjonera
http://allegro.pl/item98055815_adapter_usb_2_0_to_ide_2_5_3_5_zasilacz.html
Pozdrawiam Tomek

--
Asrock K7VT4A+, Sempron 2500+ 1667MHz@2110MHz, TwinMos 512MB +