Re: komputer do zadan graficznych

Autor: mick1 <mick_at_goooo2.pl>
Data: Tue 25 Apr 2006 - 22:22:13 MET DST

> Pisalem o odtwarzaniu macierzy po padzie jednego z dyskow, a nie odtwarzaniu
> z backupu. Jest to bardzo dlugi proces, gdzie wykonywanych jest ogromna
> ilosc operacji logicznych i predkosc dyskow ma tutaj najmniejsze znaczenie.
> Pozdrowienie.
A to tez zalezy :)
nie wiem jak przy RAID twozonym przez software, ale przy sprzetowym RAID
nie musisz czekac na synchronizacje. Podczas synchronizacji mozesz
normalnie pracowac.
Pozatym odtwazanie macierzy, to sprawa marginalna. Nie robi sie tego
codziennie.
Przy jej padzie, mozna ten proces puscic na noc np. Nikt nie musi stac i
  pilnowac.
Pzdr
Mick1