Re: NORTON INTERNET SECURITY

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at__BLOKADA_go2.pl>
Data: Tue 25 Apr 2006 - 21:02:36 MET DST

Użytkownik "OkO" napisał w wiadomości
> Witam
> Mam nastepujace pytanie:
> Mam zainstalowany na komputerze program antyvirusowy - norton inernet
> security
> i od jakiegos czasu pojawia mi sie komunikat ze nalezy odnowic subskrypcje
> produktu....iteraz mam pytanie musze wpisac tam jakis klucz subskrypcji,
> ale nie moge go nigdzie znalesc. Mam nastepujace informacje: klucz
> produktu,
> phon code i takie tam ale nigdzie nie ma klucza subskrypcji!!
> Czy ktos z was moze mi podpowiedziec co w tej sprawie moge zrobic?

Produkty Symantec'a mają roczny okres licencji. Po jego upływie nie pomoże
reinstal programu (chyba że całego systemu). Ponieważ zapewne posiadasz
orygianlną wersję, należy skontaktować się telefonicznie z polskim
przedstawicielstwem Symantec i wykupić licencję na kolejny rok. Telefon
znajdziesz gdy wybierzesz opcję rejestracji telefonicznej.

alt.pl.comp.os.windowsxp

Pozdrawiam, Wojtek H.