Re: wybor karty graficznej

Autor: elephanto <elephanto_at_cut.it.gmail.com>
Data: Tue 25 Apr 2006 - 21:01:22 MET DST

PaRaDzIqS napisał(a):
> niestety, we wszystkich chyba sklepach niema juz Asus Geforce 7900gt TOP w
> cenie ponizej 1400zl.
> wiec bede chyba musial zakupic zwyklego GT, i teraz moje pytanie:
> czemu ten gainward jest taki tani?:
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=27656 czy tylko ze wzgledu na
> gwarancje 2 letnia?

Niby na to wyglada. Chociaz dlugosc gwarancji nie bedzie pewnie miala
dla ciebie zbyt duzego znaczenia, bo i tak wymienisz chlodzenie na
jakiegos Zalmana :-)

> ktora z tych kart byscie wybrali i dlaczego :
> http://sklep.komputronik.pl/katalog.php?kat=4415

Ja mam Gigabyte'a. A wybralem dlatego, ze razem z przesylka kosztowalo
mnie to ponizej 1350 zl na Allegro :-) [z tym, ze w tym modelu
(przynajmniej w moim) wiatraczek nie zwalnial; po wymianie na Zalmana
temp. nie przekracza 37C w idle oraz 45C w stresie (na minimalnych
obrotach!) i przetaktowaniu pamieci na 800 MHz i rdzenia na 591 MHz].

--
elephanto