Re: Samsung SM 931Mp znika ze sklepw...

Autor: DuDu <dudu2001_at_poczta.fm>
Data: Tue 25 Apr 2006 - 20:50:38 MET DST

Ludzie! Ja wiem jaki monitor chcę! Ja się pytam czy Samsung go wycofuje czy
nie!

Ja wiem że monitory, napędy optyczne, karty sieciowe, odkurzacze są
najlepsze LG... Tylko ja tej firmy niczego nie chcę, nawet za darmo, nawet z
dopłatą...

Ja tylko pytam czy Samsung SM 931MP jest jeszcze przewidziany do sprzedaży
czy producent wycofuje go z rynku.

Potrezbuję PVA z telewizorem. Jakieś sugestie? Coś w cenie tego Samsunga tj
2tys zł? Tylko konkretny model zapodajcie a nie: Philips, Sony...