Re: Polaczenie 2 kompow :)

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 25 Apr 2006 - 19:50:22 MET DST

pluton napisał(a):

> Tez bym chcial :)

No więc tak jak mówiłem - jeśli to router z modemem to zwyczajnie
podłączasz go do linii telefonicznej...
Jeśli nie, to kupujesz modem z wyjściem ethernet (np. coś takiego:
http://www.allegro.pl/item98806906_modem_adsl_ethernet_westell.html)

Możesz oczywiście zrobić tak jak ja mam: scrossowany kabel, modem na USB
z zestawu instalacyjnego Neostrady i net udostępniony na moim
komputerze. Jednak ja dysponując już na starcie takim sprzętem, jaki Ty
masz zwyczajnie wolałbym dołożyć niż cofać się do tyłu...

# /George Orwell - Rok 1984/