Pamięć SDRAM DIMM do starej Vectry

Autor: Konlin <konlin_at_go2.pl>
Data: Tue 25 Apr 2006 - 18:04:05 MET DST

Witam,

Muszę kupić RAM - 256 MB SDRAM DIMM 133 MHz. Doradźcie proszę co kupić na
allegro żeby działało z HP Vectra to której nie mam dostępu więc nie mogę
sprawdzić jaka jest tam płyta/chipset. Jeśli to pomoże w identyfikacji to
jest tam prawdopodobnie PIII 887 lub 900 MHz więc to ten okres :)
Jedną kość już kupiłem ale po włożeniu skończyło się trzema krótkimi
piskami, układ był dwustronny. Czy jak teraz kupię dowolny jednostronny to
będzie działać czy muszę zwracać uwagę na coś jeszcze?

Dzięki, pozdrawiam
konlin