Re: Rzeczywista pojemność dysków twardych

Autor: tom <adres_w_tresci>
Data: Tue 25 Apr 2006 - 13:31:13 MET DST

> Jakie to ma znaczenie?

no własnie nie wiem, mam te 40GB i rzeczywista pojemność
to 38 wiec w Segateach wraz ze wzrostem pojemności
rzeczywista maleje o 2GB na podawane 40GB
w maxtorach wychodzi na to ze jest to 1 GB na 40GB
wiec jest wiecej miejsca do zapisu na maxtorach
(więcej o 4GB)

> Te pojemności nie biorą pod uwagę systemu plików.

No tak bo dysk dostaje się "czysty" wiec co zajmuje w przypadku
dysku 160GB SEgate te 8GB ? Kiedyś o tym czytałem ale nie pamietam
czemu pojemość rzeczywista rózni sie od podawanej.