Re: Dysk SATAII - brak wskazań temperatury

Autor: Uwencjusz <uwencjusz_82.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 25 Apr 2006 - 12:37:50 MET DST

radarek <pyton0@poczta.onet.pl> napisał(a):

> W parametrach S.M.A.R.T. powinna byc temperatura, ale nie wiem
> czy dla tego konkretnego dysku jest (czy w ogole ma czujnik).

Z tego co wiem to te dyski maja czujniki temperatury.
Tak przy okazji to nie wiem dlaczego, ale w Everescie w zakładce
Magazyn->SMART - wyswietla mi tylko stary dysk Samsunga. Tego nowego dysku nie
widzi
Magazyn->ATA - tak jak wyżej
Nie wiem czy to ma związek z tymi odczytami temperatury
Czy w tych w/w zakładkach ten dysk (SP2504C) powinien być widoczny