Re: Obudowy z okienkiem - a promieniowanie EM??

Autor: radarek <pyton0_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 25 Apr 2006 - 12:27:44 MET DST

"Mariusz" <mkwytnijto@popnet.pl> wrote in message
news:e2kr8f$cmk$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Chyba w obudowach za 70 zł?
> W dobrych jest blacha niestety, a jak chcesz włożyć napęd musisz wyłamać
> kawałek blachy (lub wykręcić), a potem otwór zasłania napęd. Więc nie do

Rzeczywiscie, zapomnialem o zaslepkach. Jednak otwory wentylacyjne
sa i oslania je tylko "grill" wyciety w tanszych obudowach byle
jak, albo nawet po prostu okragla dziura (otwor na wentylator z
przodu).
Jednak to co szkodzi innym sprzetom elektronicznym, czlowiekowi nic
nie zrobi. Juz bardziej przejmowalbym sie halasem chlodzenia czy
piskiem elektroniki.

> końca tak jest. Dobre obudowy mają nieraz dodatkowe blachy, którymi
> przykrywa się podzespoły po zmontowaniu (z boku "nad płytą").

Przyznam ze ten patent jest mi obcy, moze jakis link?