Re: Polaczenie 2 kompow :)

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 25 Apr 2006 - 12:02:40 MET DST

pluton napisał(a):

> Modem jest neozdradowy i na to nie mam sily.

Słuchaj, ale co to jest twoim zdaniem modem "neostradowy"??? Neostrada
to przecież nazwa marketingowa zwykłego łącza ADSL!!!
Masz w tym swoim routerze modem ADSL? Jeśli masz, to nie ma sprawy -
podłączasz go do sieci telefonicznej z jednej strony, z drugiej robisz
sieć, konfigurujesz i masz.
Jak nie masz, to znaczy, że dokonałeś nieprzemyślanego zakupu, ale
jeszcze nic straconego - możesz kupić modem ADSL z interfejsem Ethernet
i podpiąć go do tego routera, tylko przed zakupem dla świętego spokoju
upewnij się czy będzie grał z Neostradą, myślę jednak, że powinien.

> Chce podlaczyc dodatkowy komp-laptop, zeby sie widzialy.

Nie widzę problemu. Skoro jednak masz router to ja dążyłbym do tego,
żeby wykorzystać go jako router, a nie robić z niego switacha albo
rzucić w kąt i niech leży nieużywany...

# /George Orwell - Rok 1984/