Re: Light Scribe vs Label Flash

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Tue 25 Apr 2006 - 10:41:41 MET DST

> Witam.
> Mam dylemat odnosnie zakupu nagrywarki.
> W zasadzie to zastanawiam sie nad modelem LG GSA-H20L i NEC ND-4551.

Ja nie wiem jak tam obecnie jest z napedami LG,
ale cos zaufania nie mam ;)

> Z tego co sie dowiedzialem to technologia label flash jest nieco
> lepsza, jednak stosuje ja tylko nec. plyty sa praktycznie niedostepne
> i drogie (ok 50% drozsze niz pod light srcibe).

LabelFlash oparty jest na starszym patencie Yamahy t@oo,
daje ostrzejsze nadruki (zwlaszcza w porownaniu do tego
co mozna zobaczyc na DVD LightScribe). No i barwnik jest
pod warstwa ochronna, wiec nie beda sie odbijaly na nim
slady paluchow...

Ponadto LabelFlash potrafi to samo co T@oo, czyli wypalac
to i owo na stronie z danymi.

Czas "nadruku" jest, z tego co wiem, porownywalny.

Cena nosnikow jest rozna. Na chwile obecna LabelFlash
jest jakies 3x drozszy.

No i nie ma plytek CD-R z LabelFlashem.

To tak po krotce... ;)

Pozdrawiam,