Re: Obudowy z okienkiem - a promieniowanie EM??

Autor: radarek <pyton0_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 25 Apr 2006 - 10:36:43 MET DST

"KILu" <kilu@psxextreme.pl> wrote in message
news:e2km6f$jjg$1@inews.gazeta.pl...

> Za to częstotliwość zupełnie inna. Fakt, że przy kilku kHz i kilkuset
> MHz
> przenikalność fal przez ciało jest inna...

Coz z tego, skoro nasuwa sie pytanie - czemu okienko ma byc
szkodliwe skoro przedni panel jest zazwyczaj caly plastikowy
i nikt sie tym nie przejmuje?

Nie wiem ile dokladnie mocy wydzielaja "w naszym kierunku"
komputery i w jakim zakresie, ale pewnie jest to sladowe
poniewaz przecietnie jestesmy w odleglosci ponad 1m. Trzeba
by porownac z jakims "tlem" i pewnie sie okaze ze to nic.

Jesli ktos sie martwi okienkiem to powinien sie najpierw
pozbyc komorki, tv, monitora (ile to bedzie wiecej promieniowania
z crt? Mozna przyjac ze promieniowanie z crt jest nieszkodliwe,
poniewaz sa juz dlugo na rynku i nikomu nie zaszkodzilo -
zuzycie wzroku tu sie nie liczy, poniewaz nie jest spowodowane
promieniowaniem).