Dziwne efekty karty dzwiekowej

Autor: pluton <zielonadupa_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 25 Apr 2006 - 09:19:38 MET DST

Witam

mam karte dzwiekowa na plycie.
po powntm czasie zaczela potrzeskiwac
 (trzask na kilkanascie sekund).
potem coraz czesciej, i teraz to w zasadzie jeden wielki
trzask jest :)

Rozkrecalem kompa przy okazji zamiany wypalarki cd
na wypalarke DVD. Nie wiem czemu, ale wszystkie trzaski
ustapily, dzwiek jest czysciutki. plyty glownej
raczej nie dotykalem, ale kto wie - moglem ja poruszyc.

Po jakims czasie znow sie zaczelo - coraz wiecej trzaskow,
az teraz tzreszczy bez przerwy.

Zauwazylem, ze jak startuje instalke jakiegos softu
(nie pamietam jakiego) i zostawie na ekranie dialog
potwierdzajacy ze chce dalej instalowac (po prostu
stopuje instalacje poprzez nieklikanie 'dalej'),
to dzwiek z karty mam czysciutki. Jak zgasze ten dialog -
znowu syf.

Jak te karte doprowadzic do ladu ?

pozdrawiam
pluton