[pewnie lame] karta dzwiekowa w A3AC

Autor: RS <r_s_t__at_fomar.c_o_m.pl>
Data: Tue 25 Apr 2006 - 09:14:57 MET DST

cześć,

kupiłem sobie Asusa a3000ac. Po zainstalowaniu XP, i wszystkich
driverów z płytki (IMO), system Widows mówi że nie mam sprzetu do
odtwarzania dżwięku, choć manager urządzeń pokazuje mi że mam
zainstalowane:
"Sterownik funkcji Microsoft UAA dla High Definition Audio - Realtek
880/860 ".

 Everest natomiast pokazuje Ĺźe moja karta dzwiękowa to
"Realtek ALC880(D) @ Intel 82801FBM ICH6-M - High Definition Audio
Controller [B-2]",

Hm, to mam te karte dzwiekowa czy nie? Zakladam ze tak, ale dlaczego
Windows nie chce sie do niej dostac? A moze to nie jest wcale karta
dzwiekowa (na stronach jest napisane Ĺźe to codec), tylko po co w takim
razie wyjscia na sluchawki?

Rafał