Re: wybieram mp3 player - prosze o pomoc

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Tue 25 Apr 2006 - 08:46:03 MET DST

Michal (Ojejku), napisales:
> Ale co z akumulatorkiem? Jesli jest wbudowany to nie ma mozliwosci
> wymiany go i co bedzie gdy sie zuzyje - to mnie najbardziej martwi

Kupisz nowy odtwarzacz. Taki akumulator starcza na 500-800 ładowań, to są 3
lata bardzo intensywnego używania.

Polecam Ci mobiblu (q-be, supportplus itp.) - zamawiają u BARDZO dobrego
wytwórcy, są w miare tanie i zachwycają funkcjonalnością i jakością dźwięku
(Creative wysiada - a słucham ambitniejszej muzyki i mam "czuły" słuch). Nb.
nie tak dawno był tu dość duży wątek o playerach, luknij do archiwum.

k,