Re: prosze o rade (platforma AMD czy Intel)

Autor: MM <nospam_at_nospam.nospam>
Data: Tue 25 Apr 2006 - 08:37:41 MET DST

"KaNo " <fluor.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message
news:e2jt26$e2v$1@inews.gazeta.pl...

> daje
> Do
> modelx=33&model1=238&chart=57&model2=212

> AMD
>
> Dawno juz przekonalem sie o niedbalosci testow na TM, nie pisze
> nierzetelnosci. Jak sie przyjrzysz tym wynikom to sam zauwazysz.

Co takiego?
> ...Bardziej
> wierze starym bo starym, ale chyba o wiele bardziej wiarygodnym testom
> producenta pamieci:
> http://www.kingston.com/newtech/MKF_520DDRwhitepaper.pdf
> Dotyczy to oczywiscie Pentium i Intela, ale roznica podejsciu do testow
> chyba sie sama narzuca. Od dawna takze, nie wierze w liczby bezwzgledne
> podawane w testach, sluza mi one wylacznie do porownan.

Roznicy nie widze takie same benchmarki jak na TH. I jaki rezultat. No
prawie taki sam. Jest tam tylko jeden test na przepustowosc podsystemu
pamieci zreszta zrobiony tez na Sandrze. Dla DDR333 mamy zwiekszenie
predkosci prawie x2, dla DDR400 ok x1.5. Wynika to z ograniczonej
przepustowosci FSB i faktu zewnetrznego kontolera pamieci, zreszta nie pisza
jaki procesor byl testowany i czy mial FSB800 czy 533. Na AMD roznica jest
wieksza i mamy dla DDR400 prawie x2. Zreszta sam pisze soft obliczeniowy i
widze to x2 na wlasnych testach.

> Swoja droga wszystkie te rozwazania sa coraz bardziej odlegle od tematu
> watku.

Zgadzam sie,
Pzdr.,
MM