Re: wybieram mp3 player - prosze o pomoc

Autor: jogai <jogai-usuń-to_at_op.pl>
Data: Mon 24 Apr 2006 - 21:23:03 MET DST

gg 2007489

Użytkownik "Michal (Ojejku)" <grizliWYWALTO1978@wp.pl.KONIEC> napisał w wiadomości news:6a830$444d1cc0$57cf78d8$3804@news.chello.pl...
> Witam, to jeszcze raz ja:),
>
> zastanawiam sie nad mp3 playerem, w gre wchodza 4 modele: iAudioU3, Mobiblu
> DAH1700, iAudio G3 oraz Iriver IFP990. Szczegolnie interesuja mnie 2
> pierwsze modele. I w zwiazku z tam mam prosbe: czy moze ktos z Was zna te
> "grajki". Co sadzicie o moich typach. Szczegolnie interesuja mnie wbudowane
> akumulatorki w dwoch pierwszych modelach. Na jak dlugo starcza?
>
> Bylbym wdzieczny za pomoc,
>
> --
> Pozdrowienia,
> Michal (Ojejku)

Gdy ja kupowałem mp3 playera Digital Wave 9650 też się zastanawiałem nad wbudowanym aku.. generalnie miał chodzić 10 godz. po naładowaniu.. oceniam, że chodzi około 6-7.. za to bardzo szybko się ładuje 40 min. co jest dużym plusem. Generalnie nie ma się czym przejmować, będziesz zadowlony..

--
Pozdrowienia
Grzegorz Czerepok