Re: Matrox G450 z DVI na TV

Autor: <pytaczman_at_o2.pl>
Data: Mon 24 Apr 2006 - 20:00:55 MET DST

Witam ponownie,

 Ze względu na brak rzeczowych odpowiedzi na mój wcześniejszy post,
w ramach eksperymentu nabyłem wszystkie potrzebne części (martox
G450, przejściówka DVI - D-sub, oryginalny kabel D-sub - S-video).
Zainstalowałem wszystko (ostatnie wersje sterowników i biosu).
Następnie chciałem zamienić monitor (na którym instalowałem
wszystko) na odbiornik TV, jednak próba uruchomienia zestawu nie
powiodła się.

 Wszystko wskazuje na to, że kabelki są sprawne, ponieważ na TV są
czarno-białe wzorki, jednak chyba coś nie tak jest z
częstotliwością. Nie mogę podłączyć jednocześnie i monitora i
TV (dual head), ponieważ nie mam rozgałęziacza z DVI na 2x D-sub.

 I w związku z powyższym mam pytanie do Was:
jak mam skonfigurować tą kartę, aby otrzymać poprawny obraz na TV?

Będę ogromnie wdzięczny za wszelkie odpowiedzi lub sugestie.

Pozdrawiam,
Pytaczman