Re: jak zlamac haslo poczty internetowej!

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Mon 24 Apr 2006 - 17:37:58 MET DST

magdzior@tlen.pl napisał(a):
> Rafale, on nie pamieta nawet swojego hasla, informatyk mu zakladal,
> kompa ma u siebie w firmie i nie uzywa passworda. A do home nie
> uderze, kto moze mi tam pomóc? I kto zechce?

Jeśłi używa poczty - outlook - skopiuj sobie cały rejestr.
W przyadku thunderbirda - katalog z profilami
inne programy pocztowe - trzbeaposzukać katalogu z profilami użytkoników
na beszczelnego ząłozyć jakis program typu VNC - i bacznie obserwować co
robi na komputerze...

Ale - to cie moze tlyko wkurzyć
weź go na spytki
albo podrzuć fałszywą ofertę przez internet, lepsze to niż łamanie i
kombinowanie - bo wtedy sama sie jeszcze bardziej wpakujesz.