Re: dysk z nt podlaczony pod komp z xp

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 24 Apr 2006 - 10:32:04 MET DST

Użytkownik <rogo@o2.pl> napisał w wiadomości
news:1145866829.174571.167240@t31g2000cwb.googlegroups.com...
> Witam, bylem na tyle madry ze podlaczylem dysk z zainstalowanym
> systemem NT pod kompa z systemem XP aby zgrac kilka plikow, no i
> teraz mam problem, xp cos musial zamieszac na dysku z nt bo nie
> chce sie uruchomic, wyskakuja bledy ze nie ta partycja i takie tam
> komunikaty, dane na dysku sa , moge je normalnie przegladac a nt
> jak sie nie chcial uruchomic tak sie nie uruchamia, spotkal sie
> ktos z czyms takim i wie jak temu zaradzic, z formatowanie i
> instalacja nt od nowa odpada :((((

XP automatycznie zaktualizował starą wersję NTFS do najnowszej. Musisz
to odkręcić przy pomocy programu Paragon Partition Manager lub Partition
Magic. O ile to jest jedyny problem, bo jeżeli ten NT4 miał SP6 (no a
chyba miał ;-)) to powinien był się normalnie uruchomić, co najwyżej
przestanie działać parę programów typu chkdsk.

A poza tym to NTG. Uwaga - FUT na grupę pl.comp.os.ms-windows.winnt.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/