Re: Zmiana GF z 6600GT na 6800XT

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Mon 24 Apr 2006 - 10:32:41 MET DST

TanSid napisał(a):

> Hehe masz Gigusia, tez mam przyczym nie wersje GT, a 6600 Turboforce
> Ultra taktowanie 450/1000 i u mnie max to 535/1220 przy nominalnym
> chlodzeniu. Wynik natomiast lepszy i to sporo od twojego 4100pkt,
> widac procek mam mocniejszy.
Ja jeszcze sprobuje pojsc w inna strone jesli chodzi o OC - procka
puszcze na 580MHz natomiast DDR3 zobacze czy sie da ponad 1200MHz (u
Ciebie tak poszlo przy nominalnym 1GHz wiec moze i u mnie sie da) ;)
Zobacze jaki bedzie efekt i dam znac... :)
> W tym przypadku zmianana 6800XT bylaby bezsensowna, jesli chcesz
> 30-40% zysk to tylko 7600GT wchodzi w gre do 700zl. Czekaj na wersje
no chyba wlasnie na to sie przyczaje :)
> agp lub przejdz na nforce4 pci-e (najlepsze rozwiazanie). Ewentualnie
> 6800GS.
odpada - musialbym inwestowac w procek plyte - za duzo zachodu. Jak bede
przechodzil na platforme 64-bit to wtedy bede kminic co innego (pewnie
spowrotem usmiechne sie do AMD - zaczynalem od Thunderbirda 1GHz a Intel
skusil mnie niska cena i mozliwoscia wykrecenia o 50% bez inwestowania w
chlodzenie - jade na boxowym coolerze). Umnie zawsze chodzilo o stosunek
niska cena-wysoka wydajnosc (z naciskiem na cena) ;)

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.
Optymista widzi światełko w tunelu.