Podłączanie kieszenia USB

Autor: Pawel S <pawcioosNO_at_SPAMgazeta.pl>
Data: Mon 24 Apr 2006 - 10:10:36 MET DST

Witam!

Kupiłem kieszeń USB z dyskiem i nie wiem do końca w jakiej kolejności
podpinać kabel USB. Jak wiadomo gniazdko USB jest na 0.5A, w kieszeni
mam dysk 20GB który pobiera 0.7A. Sprzedawca twierdzi że tylko jeden
kabel wystarczy podpiąć - i tak rzeczywiście działa. Kabel jest taki że
na końcu jednego gniazdka USB odchodzi jeszcze jeden krótki kabelek USB.
I tu mam wątpliwość:

Czy najpierw podłączać 2 końcówki (najpierw główny, później ten
dodatkowy) a potem druga końcówka do kieszeni czy nie ma znaczenia ta
kolejność? Pytam bo nie wiem czy nie za mały prąd nie idzie przez to
może dysk szybciej paść (a wiadomo dyski nie lubią niskich napięć).

Pozdrawiam Paweł