Re: socketA: athlon mobile czy sempron?

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Mon 24 Apr 2006 - 09:59:07 MET DST

Dnia Mon, 24 Apr 2006 09:44:17 +0200, michal.s napisał(a):
> 12x166
>>
> 16.5x133

No fakt, zapomniałem o markietingu ;)

> IMHO warto. Różnica w cenie nie jest gigantyczna (chyba że masz trudną
> sytuację i jakiś wybór, np. "Kupię Athlona to nie kupię..."). Poza

Tyle że w cenie athlona z bylejakim coolerem mogę kupić semprona i Scythe
Ninja, które na sempronie 64 u mnie zachowuje się bardziej niż przyzwoicie
- mam zarówno niską temperaturę procka jak i ciszę :)

> większą wydajnością BARTONa, zyskasz też większe pole do zabawy w OC.
> Barton Mobile świetnie się kręci a jak wiadomo zabawy jest przy tym
> niemało i jaka radość jak Ci się uda coś ciekawego osiągnąć :)

No wiem że to radocha, sam podkręcałem u siostry Athlona XP 1700+ z 1466MHz
na 2GHz i ładnie to działa ;) Tyle, że w tym "zapasowym" komputerze grać
raczej nie będę - bo kartę instaluję starutką (Radeon 9100)...

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004