Re: GeForce FX 5200 128MB - pomocy!

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at__BLOKADA_go2.pl>
Data: Mon 24 Apr 2006 - 07:46:33 MET DST

Uzytkownik "kaziorvb" napisal w wiadomosci
> tzn. nie zasilaja go jak trzeba? napisz mi albo
> linka daj jakiegos co robic z kondensatorami bo serio nie znam sie na
> tym.
> psu? moge sie domyslac - cos z Power Supply czyli zasilaczem... czyli
> jaki mam zasilacz? no cóz - ADAX

No to tak.. co do kondensatorów, to poniewaz stracily elektrolit, przestaly
gromadzic ladunek elektryczny i z karta dzieja sie cuda.
Jezeli padl wiatrak, zachodzi tez szansa na przegrzanie ukladu graficznego.
Moja propozycja jest taka...Poniewaz ten FX5200 to nic specjalnego.. (nie ma
co sie rozczulac nad naprawa, która w serwisie wyniesie 2/3 ceny takiej
karty sprawnej) wiec kup sobie jakiegos Radeon'a 9550. Poprawi sie jakosc
obrazu, sporo zyskasz na wydajnosci a jak podkrecisz to bedzie jeszcze
lepiej.
Co do zasilacza..Znajdz na Allegro cos marki Fortron o mocy 350W. Kosztuje
kolo 50pln a sa to dobre zasilacze.Cenowo powinienes zmiescic sie w 300 -
350pln.

Pozdrawiam, Wojtek H.