Re: Drukowanie

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Sun 23 Apr 2006 - 23:33:21 MET DST

> Żeby wykluczyć problem z softem sprawdź czy prawidłowo działa
> elektronika/mechanika drukarki. AFAIR zrobisz to trzymając przycisk
> 'power' i w tym samym czasie 5 (albo 7) razy wciskając "ten drugi
> przycisk". Obydwie kombinacje działają z tą różnicą, że jedna drukuje
> stronę testową, druga konfig - nie pamiętam, która jest która.
> AFAIR do HP6xx był dołączany zestaw dyskietek z softem testującym pod DOS
> - uruchamiając go także będziesz mógł wykluczyć problem software'owy.
> Jeśli okaże się, że to hardware to IMHO naprawa całkowicie nieopłacalna -
> [...]
Korzystajac z okazji podlacze sie bo mam taki sam problem jak autor watku
tyle, ze chodzi o drukarke laserowa HP 1320. dostepna poprzez serwer wyduku.
Komunikat identyczny jak u kolegi. Drukarka sprawna w 100%. (dziala gdy
podlaczyc ja poprzez zwykle udostepnianie z innego kompa). Proces
instalaccji softu tez prawidlowy (na innych kompach ta sama drukarka poprzez
serwer druku dziala bez zarzutu). Jednak na jednym mam ten nieszczesny
komunikat. Co robic?

Paweł