Re: Restart przy upgrade bios nagrywarki dvd rw ide1004im

Autor: <marek.miszczuk_at_gmail.com>
Data: Sun 23 Apr 2006 - 22:14:40 MET DST

MadMan napisał(a):
> Dnia 22 Apr 2006 11:37:21 -0700, marek.miszczuk@gmail.com napisał(a):
>
> > Semptronik 1800+
>
> Ke? Co to jest?

AMD SEMPTRON 1800+

Niestety są tylko windowsowe wersje.

A nie pisałem nic o BTC, gdyż "moja" nagrywarka jest obarczona nazwą
innej firmy: MERCURY i dopiero z NERO się dowiedziałem co to jest
(jest jeszcze naklejka z modelem, ale dopiero ją zobaczyłem jak
rozebrałem nagrywarkę). Ale dzięki za info, będzie mi łatwiej
szukać analogicznego modelu.

I jeszcze jedną, pytanie.
Sprawdzałem miernikiem uniwersalnym jak rozchodzi się ścieżki
zasilające na płytce drukowanej: 12 V czyli, zasilanie mechaniki
dochodzi do dość sporej ilości ukłądów, natomiast 5 V czyli,
zasilanie elektroniki jest tylko na wejściu i nigdzie indziej).
Czy to możliwe, by podczas flashowania spalił się jakis z obwodów,
albo bezpieczniki?