Re: podkrecanie Athlona 1600+

Autor: Maciej Max Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAM.wiedzmin.org>
Data: Sun 23 Apr 2006 - 21:16:53 MET DST

Użytkownik MadMan napisał:

> Tak, połączyć je. Oczywiście nie wszystkie razem, tylko osobno każdy :-)
> Przy operowaniu lakierem trzeba wszystko naokoło zaklejać, tak
> przynajmniej wg mnie jest najwygodniej. A, i najlepiej jakiegoś
> supergluta w przerwane mostki wlać, żeby móc potem odwrócić operację,
> ale przy odblokowaniu mnożnika nie jest to aż takie konieczne (przy
> odblokowaniu cache jest to ważniejsze, bo pamięć podręczna może być
> skopana).

Generalnie nie zrozumialem o co chodzi z superglutem ;)
No i kazdy osobno tzn tak jak pokazuje AMD Overclockers

> W zasadzie dobrze, ale połącz tylko te mostki od odblokowania mnożnika
> najlepiej. Reszta albo będzie dobrze ustawiona, albo ustawienie niewiele
> zmienia. Np. ustawienie napięcia na mostkach spowoduje tylko tyle, że
> BIOS będzie wiedział ile jest standardowo. No chyba że BIOS płyty nie
> obsługuje zmiany napięć procesora, co raczej jest rzadko spotykane...

Polacze tylko te, ktore zaznaczylem na rysunku na czerwono (?) ;)

ps. chyba jednak narazie nie bede sie bawil tym lakierem tylko sproboje
olowkiem (tak na probe dzisiaj, bo mnie korci ;)) lepszy olowek miekki
czy twardszy ?

--
Pozdrawiam,
Maciek