Problem ze znalezieniem eeprom AK6480AF

Autor: Greg <sgp_at_klub.chip.pl>
Data: Sun 23 Apr 2006 - 18:41:05 MET DST

Witam,

czy ktoś z szanownych grupowiczów wie gdzie pamięć AK6480AF (na kości napis
80AF i obudowa SOT) mogę dostać - moja w baterii się posypała. Da się
odczytać ale licznik się zatrzymał na 88 ładowaniach. Również po wylutowaniu
zapis bitów odbywa się przypadkowo.

Może ktoś z Was ma jakąś zużytą laptopową baterię z takim eepromem i mi tę
kostkę odsprzeda. Była stosowana między innymi w ibm T20...T23 oraz u Della.

pzdr
Greg