Re: BenQ DW1650 z laptopem

Autor: AnUbIs <cyfrowe_at_o2.pl>
Data: Sun 23 Apr 2006 - 16:57:47 MET DST

Uzytkownik "strach" <strach3@gazeta.pl> napisal w wiadomosci
news:e2fe5b$f5r$1@nemesis.news.tpi.pl...

> "Kulek" <pawel.81@gmail.com> wrote in message
> Ta obudowa nie ma zasilacza? Zwykle do 5,25 dodawali, bo nawet dyski
> nie wydalaja na 500mA. Ew. sa rozwiazania z zasilaniem z 2 portów
> USB przez dwie wtyczki wlasnie, i zajmie Ci to 2 porty.
>

> Juz lapie. Informacje które znalazlem tak bardzo roztrzasaly problem
> zasilania z drugiego USB, ze jakos automatycznie zalozylem ze obudowy nie
> maja niezaleznego zasilania. Czyli wystarczy, ze kupie obudowe, która je
> ma,
> i po sprawie.
>
> A moze ktos uzywa tego BenQa z laptopem?

> [...]
Na alelgro sa przejsciowki z zasilaczem USB--->ATA , ja taka kupilem za ok
35zl i uzywam 2 dyskow twardych jako "pendrive" ;)
Dziala to bardzo fajnie pod 2000 i XP wykrywany jest od razu bez sterownikow
a transfery przez USB2.0 bardzo dobre.
Dopisz sie :-) zarobisz ok 10 zl lub wiecej tylko w ciagu 1 doby.
http://www.god.com.pl/skladka/reg.php?id=19
lub
http://www.god.com.pl/skladka/reg.php?id=17